Geely w Polsce: Mocne wejście i bardzo ambitne plany
Geely weszło na polski rynek bez długiego rozbiegu. Debiutujący latem 2025 r. elektryczny EX5 od razu ustawił poprzeczkę tam, gdzie dziś najbardziej boli konkurencję – przy niskiej racie. Chińska marka szybko stała się najgłośniejszym debiutem nad Wisłą.
Kluczowym argumentem okazał się kosz użytkowania. Oferta wynajmu za 450 zł netto miesięcznie (aktualnie za 699 zł), oparta na dopłatach z programu „NaszEauto”, przyciągnęła uwagę klientów i firm szukających niskich kosztów operacyjnych. Do tego doszły bonusy w postaci wallboxa za symboliczną złotówkę i taniego serwisu. EX5 nie próbuje być najbardziej zaawansowanym elektrykiem na rynku, ale oferuje sensowny zasięg, przestronne wnętrze i bogate wyposażenie w standardzie. To wystarczyło, by model szybko trafił do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
