Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PR kontra RP

18 lutego 1998 | Moja Kariera | EB

PR kontra RP

Wielu polskich specjalistów w dziedzinie public relations (PR) definiuje swoją pracę jako zarządzanie reputacją firmy. Okazuje się, że takie rozumienie PR ma mało wspólnego z nauką o komunikowaniu, a już niemal całkowicie wyklucza możliwość utrzymywania dwukierunkowej komunikacji, w której nadawca równie chętnie słucha, co mówi. Świadczą o tym rady Wojciecha Budzyńskiego zawarte w książce pt. "Public relations -- zarządzanie reputacją firmy", o której piszemy na następnej stronie naszego dodatku. Wynika z nich, że skuteczny PR można uprawiać jedynie w warunkach utraty reputacji prasy (RP) . Szkoda, że ani jedna rada nie mówi o potrzebie czytania publikacji prasowych przez specjalistów od komunikowania. Wówczas pewnie okazałoby się, że oprócz informacji inspirowanych przez działy PR w gazetach jest coś jeszcze.

e. b.

Brak okładki

Wydanie: 1313

Spis treści
Zamów abonament