Dziennikarz potrzebuje ciebie, a ty -- dziennikarza
PUBLIC RELATIONS
Dwadzieścia zasad współpracy z prasą
Dziennikarz potrzebuje ciebie, a ty -- dziennikarza
Koncepcja współpracy z mediami powinna zajmować istotne miejsce w działaniach public relations. Dzięki prasie i mediom elektronicznym przedsiębiorstwo może dotrzeć z informacją do masowego odbiorcy, nie ponosząc przy tym dużych kosztów. Zaletą wykorzystania mediów do kształtowania wizerunku firmy jest fakt, że stanowią one dla odbiorcy niezależne od niej źródło informacji. Czyni to przekaz bardziej wiarygodnym. Firma musi się jednak liczyć z brakiem kontroli nad ostateczną wersją informacji, która dotrze od odbiorcy; jest ona modyfikowana przez redakcję.
Tak widzi działalność public relations Wojciech Budzyński, znany z prowadzenia licznych kursów i szkoleń dla biznesu z tej nowej dziedziny. "Public relations -- zarządzanie reputacją firmy" to tytuł książki jego autorstwa wydanej ostatnio przez Poltext.
Piarowiec współpracujący z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta