Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Dziennikarz potrzebuje ciebie, a ty -- dziennikarza

18 lutego 1998 | Moja Kariera | AG

PUBLIC RELATIONS

Dwadzieścia zasad współpracy z prasą

Dziennikarz potrzebuje ciebie, a ty -- dziennikarza

Koncepcja współpracy z mediami powinna zajmować istotne miejsce w działaniach public relations. Dzięki prasie i mediom elektronicznym przedsiębiorstwo może dotrzeć z informacją do masowego odbiorcy, nie ponosząc przy tym dużych kosztów. Zaletą wykorzystania mediów do kształtowania wizerunku firmy jest fakt, że stanowią one dla odbiorcy niezależne od niej źródło informacji. Czyni to przekaz bardziej wiarygodnym. Firma musi się jednak liczyć z brakiem kontroli nad ostateczną wersją informacji, która dotrze od odbiorcy; jest ona modyfikowana przez redakcję.

Tak widzi działalność public relations Wojciech Budzyński, znany z prowadzenia licznych kursów i szkoleń dla biznesu z tej nowej dziedziny. "Public relations -- zarządzanie reputacją firmy" to tytuł książki jego autorstwa wydanej ostatnio przez Poltext.

Piarowiec współpracujący z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 1313

Spis treści
Zamów abonament