Daewoo FSO obniży koszty produkcji polonezów o 20 procent
MOTORYZACJA
Daewoo FSO obniży koszty produkcji polonezów o 20 procent
Jin Chul Suk, prezes Daewoo-FSO, przyznał wczoraj, że w 1997 r. jego firma wykonała plan tylko w 80 proc. Jako przyczyny podano m. in. strajki kolejarzy w Czechach, powódź oraz sytuację rynkową. Prezes Suk zapowiedział jednak, że w tym roku zdolności produkcyjne warszawskiej fabryki wzrosną do 350 tys. aut.
Będzie to możliwe dzięki uruchomieniu w drugim półroczu nowej lakierni i drugiej hali montażowej. Statystycznie w 1997 r. jeden pracownik Daewoo-FSO wyprodukował 41 aut i było to o 9 więcej niż w 1996 r. Obecne zatrudnienie będzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta