Szansa, ale dla kogo
BANCASSURANCE
Doświadczenia zagraniczne
Szansa, ale dla kogo
Zaufanie, którym cieszy się wśród swoich klientów większość banków detalicznych powinno być wykorzystane do sprzedaży im ubezpieczeń na życie -- uważają analitycy z McKinsey&Company, jednej z renomowanych amerykańskich firm konsultingowych. Ich zdaniem bankowa sieć sprzedaży pozwala m. in. na kontakt twarzą w twarz z potencjalnym klientem, co jest niezmiernie ważne przy sprzedaży tego rodzaju polis.
Do określania współpracy między bankami i firmami ubezpieczeniowymi przyjął się francuski termin...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta