Nie dawaj prezentów i nie obiecuj kokosów
Zasady uczciwej konkurencji
Nie dawaj prezentów i nie obiecuj kokosów
Reklama stosowana przez fundusze emerytalne nie może wprowadzać w błąd. Nie powinna to być również reklama negatywna, zmierzająca do dyskredytacji konkurencji. Akwizytorzy powinni informować o wszystkich wadach i zaletach przystąpienia do funduszu.
Takie między innymi zasady znalazły się w deklaracji zasad uczciwej konkurencji podpisanej przez prezesów powszechnych towarzystw emerytalnych -- na razie trzynastu -- które już dostały licencję od Urzędu Nadzoru nad...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta