Brakuje na remonty
PKP
Pięć tysięcy kilometrów linii do likwidacji
Brakuje na remonty
PKP nie mają pieniędzy na remonty i utrzymanie linii. W pełnej sprawności technicznej utrzymywane są magistrale kolejowe i linie pierwszorzędne. Na pozostałych naprawy dokonywane są wyłącznie tam, gdzie z agrożone jest bezpieczeństwo ruchu.
PKP eksploatują i utrzymują 22, 1 tys. km linii kolejowych i 44, 3 tys. km torów. Na ich remonty i utrzymanie firma, ze względu na katastrofalny stan swoich finansów, wydaje 30 proc. tego co powinna.
W rozkładzie jazdy PKP na ten rok obowiązuje zmniejszona prędkość na ponad 1, 1 tys. km torów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta