Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głuchy telefon

17 września 1999 | Moje Pieniądze | NC

LIST DO REDAKCJI

Głuchy telefon

W sobotę rano zgłosiłem się do PKO BP, aby zrealizować czek na kwotę znacznie przewyższającą 1000 zł. Potrzebne było potwierdzenie stanu konta.

Pracownicy banku nie byli w stanie skontaktować się z moim oddziałem PKO BP w Warszawie, mimo trwających półtorej godziny prób. Pod odpowiednim numerem nikt nie odbierał telefonu lub też numer był zajęty. W końcu wypłacono mi żądaną kwotę bez potwierdzenia salda. Chwała odważnym pracownikom.

Dowiedziałem się przy okazji, że trudności z potwierdzaniem stanu konta w tym oddziale są stałe. Wynika to z tego, że system udzielania informacji jest skomplikowany i nieskuteczny. Osobiście zetknąłem się z takimi trudnościami trzy razy. Zawsze wiązało się to ze stratą czasu, a raz ze zmianą planów. Czy usprawnienie tego wykracza poza możliwości PKO BP?

Nazwisko i adres do wiadomości redakcji

Brak okładki

Wydanie: 1806

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament