Wszystko przez telefon
Bezpłatne infolinie częścią strategii marketingowej
- Infolinie, czyli telefoniczne linie informacyjne
- Lista członków stowarzyszenia marketingu bezpośredniego, oferujących zewnętrzne usługi telemarketingowe:
Wszystko przez telefon
GRAŻYNA RASZKOWSKA
Kiedy dzwonimy do infolinii banku, biura podróży, towarzystwa ubezpieczeniowego, nie zastanawiamy się, czy po drugiej stronie słuchawkę trzyma pracownik tej firmy, czy też ktoś z wynajętego przez nią zewnętrznego centrum telefonicznego.
W zakres usług telemarketingowych świadczonych przez telefoniczne centra informacyjne, z angielska nazywane call center, wchodzi obsługa infolinii. Infolinie mogą być płatne lub bezpłatne. Bezpłatne są skierowane do klienta masowego, płatne lub częściowo płatne - do osób rzeczywiście zainteresowanych ofertą firmy. Specjaliści od marketingu zaliczają telemarketing do działań tzw. marketingu bezpośredniego, do którego należą też: wysyłka pocztowa (direct-mail), sprzedaż bezpośrednia, a także docieranie do klienta przez Internet.
W Internecie można znaleźć sporo informacji o usługach telemarketingowych na świecie. Obrazują one, jak bardzo dynamicznie ta branża się rozwija. Już dwa lata temu amerykańskie call centers zatrudniały w 70 tysiącach placówek 7 mln telemarketerów. Rocznie przybywało tam
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta