Czyja to promocja
Program III prowadzi kampanię, do której są wątpliwości prawne
Czyja to promocja
Program III Polskiego Radia i firma Shell prowadzą od 28 lipca wspólną akcję promocyjną według pomysłu, do którego nie mają praw autorskich. Posiada je firma Cerbera, która opracowała plan kampanii reklamowej. Polskie Radio na początku lipca, po zatwierdzeniu owego planu, zerwało współpracę z firmą, nie płacąc jej należnego wynagrodzenia.
W kwietniu tego roku Program III Polskiego Radia skończył 38 lat. Jedną z wielu atrakcji przygotowanych z okazji jubileuszu jest prowadzona od 28 lipca do 14 września akcja promocyjna, w czasie której słuchacze, wyposażając swój samochód w odpowiednią naklejkę, mogą wygrać kilkadziesiąt litrów paliwa ufundowanych przez Shell.
Przerwana współpraca
Na przełomie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta