Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czyja to promocja

21 sierpnia 2000 | Ekonomia | AM

REKLAMA

Program III prowadzi kampanię, do której są wątpliwości prawne

Czyja to promocja

Program III Polskiego Radia i firma Shell prowadzą od 28 lipca wspólną akcję promocyjną według pomysłu, do którego nie mają praw autorskich. Posiada je firma Cerbera, która opracowała plan kampanii reklamowej. Polskie Radio na początku lipca, po zatwierdzeniu owego planu, zerwało współpracę z firmą, nie płacąc jej należnego wynagrodzenia.

W kwietniu tego roku Program III Polskiego Radia skończył 38 lat. Jedną z wielu atrakcji przygotowanych z okazji jubileuszu jest prowadzona od 28 lipca do 14 września akcja promocyjna, w czasie której słuchacze, wyposażając swój samochód w odpowiednią naklejkę, mogą wygrać kilkadziesiąt litrów paliwa ufundowanych przez Shell.

Przerwana współpraca

Na przełomie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2092

Spis treści

Regiony Polski - Opolskie

Regiony Polski - Mazowieckie

Zamów abonament