Hiszpańska propozycja
Hiszpańska propozycja
PROJEKT
Kolorowe elewacje sklepów Factory zawsze zwracają uwagę
FACTORY W POLSCE
Pojawienie się w Polsce sieci sklepów fabrycznych Factory to dobra wiadomość przede wszystkim dla ludzi z bardziej wypchaną kieszenią. Markowe towary, tańsze nawet o 30 proc, wciąż będą przecież niedostępne dla tych, którzy zarabiają niewiele.
Trudno też przypuszczać, aby handlowcy proponujący na rynku ubrania światowych projektantów nie poczuli się zagrożeni istnieniem nowych sklepów. Wiadomo, że walczą o przetrwanie, czego wyrazem są m. in. posezonowe obniżki cen. Kostium Chanel, czy garnitur Armaniego można kupić w zwykłych sklepach znacznie taniej, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się nowsze kolekcje.
W Europie Zachodniej klienci mają znacznie więcej zaufania do handlowców, którzy oferują tańsze towary. U nas lata niedobrych doświadczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta