Frontem do klienta
Frontem do klienta
Większość banków samochodowych boleśnie odczuwa osłabienie koniunktury na rynku motoryzacyjnym. Ich podstawową działalnością jest udzielanie kredytów na zakup aut. Banki starają się zrekompensować zmniejszającą się liczbę kredytów, oferując coraz to nowe produkty finansowe.
Przez dziesięć pierwszych miesięcy tego roku kupiono w Polsce 288,4 tys. nowych samochodów osobowych, o 32 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Największą popularnością cieszył się Fiat, który sprzedał do końca października 69,9 tys. aut. W tym samym okresie ubiegłego roku samochody marki Fiat kupiło 117 tys. osób. Oznacza to, że ich sprzedaż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta