Mniejsza sieć, większa sprzedaż
Mniejsza sieć, większa sprzedaż
Portugalski koncern handlowy Jeronimo Martins, który prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży swej polskiej sieci hipermarketów Jumbo, nie zamierza rezygnować z rozwoju sieci sklepów dyskontowych Biedronka. Po trzech kwartałach tego roku Biedronki zanotowały najwyższy wzrost obrotów w całej grupie JM, i to mimo zmniejszenia liczby placówek. Według planów grupy, do 2002 r. sieć będzie miała 700 sklepów w całym kraju.
Z nieoficjalnych informacji, które przeciekają do portugalskiej prasy, wynika, że Jeronimo Martins jest już bliski zakończenia rozmów z potencjalnymi kandydatami do kupna polskiej sieci 5...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta