Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejsza sieć, większa sprzedaż

05 grudnia 2001 | Ekonomia | PG NA
źródło: Nieznane

Handel Poprawa wyników Biedronek

Mniejsza sieć, większa sprzedaż

Portugalski koncern handlowy Jeronimo Martins, który prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży swej polskiej sieci hipermarketów Jumbo, nie zamierza rezygnować z rozwoju sieci sklepów dyskontowych Biedronka. Po trzech kwartałach tego roku Biedronki zanotowały najwyższy wzrost obrotów w całej grupie JM, i to mimo zmniejszenia liczby placówek. Według planów grupy, do 2002 r. sieć będzie miała 700 sklepów w całym kraju.

Z nieoficjalnych informacji, które przeciekają do portugalskiej prasy, wynika, że Jeronimo Martins jest już bliski zakończenia rozmów z potencjalnymi kandydatami do kupna polskiej sieci 5...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2487

Spis treści
Zamów abonament