Klient musi wiedzieć, ile zapłaci
Klient musi wiedzieć, ile zapłaci
Ceny na regałach i kody kreskowe to za mało
FOT. NORBERT GAJLEWICZ
Na każdym opakowaniu towarów sprzedawanych w super i hipermarketach muszą być ceny. Kod kreskowy i ceny na regałach nie wystarczą - stwierdził w piątek Naczelny Sąd Administracyjny.
Klientów, którzy nieraz narzekali na brak cen na towarach sprzedawanych w marketach, a niejeden wdawał się w spory przy kasach, stanowisko sądu pewnie ucieszy. Inna opinia panuje wśród właścicieli super- i hipermarketów. Przedstawiciele...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta