Wielkie promocje, stałe zniżki, ostatnie przeceny
Wielkie promocje, stałe zniżki, ostatnie przeceny
Za przysłowiową złotówkę zafundował Orbis pierwszemu tysiącowi klientów tygodniowy urlop na Riwierze Weneckiej. Od 600 do 1000 zł odliczyły od katalogowej ceny Big Blue i Aladin Group tym, którzy już na wiosnę zdecydowali się spędzić wczasy z ich biurami. Od 500 do 1000 zł taniej za wczasy liczył do końca marca za wycieczki Bis-Touristik. Rabat nawet do 35 proc. proponował w styczniu Dromader. W grudniu za połowę ceny można było wykupić imprezy w Vingu i Itace.
Trudne dla touroperatorów czasy, rosnąca konkurencja i chudsze portfele potencjalnych klientów wyzwoliły inicjatywę biur podróży. Nawet do końca maja niektórzy organizatorzy wczasów przedłużyli pierwsze wiosenne promocje. Inni, którzy okres promocji zakończyli w marcu, już w kwietniu sięgnęli po kolejne sposoby zniżek i rabatów. Z witryn bez przerwy epatują przechodniów anonse o zniżkach. Z katalogów wysypują się dodatkowe oferty po głęboko obniżonych cenach, sypią się nagrody, w gazetach przybywa premiowanych wycieczkami konkursów sponsorowanych.
Tradycja i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta