Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Będzie lepiej, ale nie dla wszystkich

27 marca 2003 | Ekonomia | AB

Reklama Raport CR Media

Będzie lepiej, ale nie dla wszystkich

Wykres

Jeszcze w tym roku czeka nas 2,7-proc. spadek realnych wydatków reklamowych w Polsce, zaś 2004 r. powinien przynieść ich pierwszy od trzech lat 3,1-proc. wzrost - prognozują analitycy spółki CR Media Consulting w swym Ad. Media Raport.

Raport, który rozpoczyna serię kwartalnych opracowań o rynku mediów i reklamy, przewiduje wzmocnienie pozycji reklamowej telewizji w najbliższych latach.

Jako najgorszy w historii polskiej reklamy analitycy CR Media Consulting ocenili 2002 r., kiedy - według ich ocen - realne wydatki na reklamę były o 7,1 proc. niższe niż w 2001 r. Co prawda wartość rynku reklam obliczana według nominalnych,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2884

Spis treści
Zamów abonament