Będzie lepiej, ale nie dla wszystkich
Będzie lepiej, ale nie dla wszystkich
Wykres
Jeszcze w tym roku czeka nas 2,7-proc. spadek realnych wydatków reklamowych w Polsce, zaś 2004 r. powinien przynieść ich pierwszy od trzech lat 3,1-proc. wzrost - prognozują analitycy spółki CR Media Consulting w swym Ad. Media Raport.
Raport, który rozpoczyna serię kwartalnych opracowań o rynku mediów i reklamy, przewiduje wzmocnienie pozycji reklamowej telewizji w najbliższych latach.
Jako najgorszy w historii polskiej reklamy analitycy CR Media Consulting ocenili 2002 r., kiedy - według ich ocen - realne wydatki na reklamę były o 7,1 proc. niższe niż w 2001 r. Co prawda wartość rynku reklam obliczana według nominalnych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta