Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

'Glamour' wchodzi z reklamowym blaskiem

27 marca 2003 | Ekonomia | NA

Prasa Nowy konkurent na rynku luksusowych magazynów

"Glamour" wchodzi z reklamowym blaskiem

  • Grażyna Olbrych - sylwetka
W nakładzie 500 tys. egzemplarzy ukaże się w czwartek pierwszy numer nowego luksusowego magazynu dla kobiet "Glamour". Miesięcznik wydawany przez Grüner &Jahr Polska i skierowany do młodych kobiet sukcesu będzie wspierany intensywną kampanią reklamową i promocyjną oraz najniższą w tym segmencie ceną.

- Rynek pism luksusowych jest tak konkurencyjny, że dziś warunkiem sukcesu przy wprowadzaniu nowego tytułu jest nie tylko zaangażowanie wydawcy w jego jakość, ale i gotowość do intensywnego wsparcia promocyjnego - tak Oliver Voigt, prezes Grüner &Jahr Polska, odpowiedział na pytanie o koszt kampanii...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2884

Spis treści
Zamów abonament