W stronę klienta
Podhalańskie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego Tymbark
W stronę klienta
W ubiegłym roku zakończono w Tymbarku wdrażanie programu restrukturyzacji, dzięki któremu jest dziś możliwe oddłużenie fabryki. Wychodzenie na prostą fabryka zawdzięcza w dużej mierze swojemu głównemu produktowi -- sokom.
Podhalańskie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego Tymbark wytwarzają obecnie soki (50 proc. produkcji) , wina (35 proc. ), dżemy, marmoladę (5 proc. ) i -- od ubiegłego roku -- piwo (10 proc. ). Swoją przyszłość firma chce związać przede wszystkim z rynkiem soków i napojów, których spożycie w naszym kraju stale się zwiększa. Według obliczeń specjalistów podhalańskiej firmy, roczny przyrost spożycia soków owocowo-warzywnych wynosi 20 proc. Przeprowadzone w 1994 roku przez firmę Indicator badania potwierdzają dobrą pozycję zakładów w tym segmencie rynku. Pod względem popularności marek Tymbark zajmuje czwarte miejsce po Horteksie, Fortunie, Donald-Duck.
Kapsle z niespodzianką
Dla Tymbarka soki owocowe już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta