Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W stronę klienta

13 lutego 1995 | Gazeta | DM

Podhalańskie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego Tymbark

W stronę klienta

W ubiegłym roku zakończono w Tymbarku wdrażanie programu restrukturyzacji, dzięki któremu jest dziś możliwe oddłużenie fabryki. Wychodzenie na prostą fabryka zawdzięcza w dużej mierze swojemu głównemu produktowi -- sokom.

Podhalańskie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego Tymbark wytwarzają obecnie soki (50 proc. produkcji) , wina (35 proc. ), dżemy, marmoladę (5 proc. ) i -- od ubiegłego roku -- piwo (10 proc. ). Swoją przyszłość firma chce związać przede wszystkim z rynkiem soków i napojów, których spożycie w naszym kraju stale się zwiększa. Według obliczeń specjalistów podhalańskiej firmy, roczny przyrost spożycia soków owocowo-warzywnych wynosi 20 proc. Przeprowadzone w 1994 roku przez firmę Indicator badania potwierdzają dobrą pozycję zakładów w tym segmencie rynku. Pod względem popularności marek Tymbark zajmuje czwarte miejsce po Horteksie, Fortunie, Donald-Duck.

Kapsle z niespodzianką

Dla Tymbarka soki owocowe już...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 403

Spis treści
Zamów abonament