Mariola, chłopaki to lubią
Konkurs "Dea Awards"
Mariola, chłopaki to lubią
Firmą reklamową roku 1994 na polskim rynku była agencja Grey-Warszawa. Najlepszą telewizyjną reklamówkę w zeszłym roku miało piwo EB. Film (nie pokazywany w publicznej telewizji) zrealizowała firma Leo Burnett. Najskuteczniejsza i najlepsza w radiu okazała się "Mariola o kocim spojrzeniu", która powstała w studiu firmy Grey. Serię reklam z "Mariolą" jury trzeciego konkursu "Dea Awards" uznało za najlepszą kampanię 1994.
Walka o najbardziej prestiżowe nagrody toczyła się między...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta