Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mariola, chłopaki to lubią

08 marca 1995 | Media, Internet | MM

Konkurs "Dea Awards"

Mariola, chłopaki to lubią

Firmą reklamową roku 1994 na polskim rynku była agencja Grey-Warszawa. Najlepszą telewizyjną reklamówkę w zeszłym roku miało piwo EB. Film (nie pokazywany w publicznej telewizji) zrealizowała firma Leo Burnett. Najskuteczniejsza i najlepsza w radiu okazała się "Mariola o kocim spojrzeniu", która powstała w studiu firmy Grey. Serię reklam z "Mariolą" jury trzeciego konkursu "Dea Awards" uznało za najlepszą kampanię 1994.

Walka o najbardziej prestiżowe nagrody toczyła się między...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 423

Spis treści
Zamów abonament