Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprostowanie

08 marca 1995 | Ekonomia | AC

Sprostowanie

Tańsza kampania BPH

W "Rzeczpospolitej" nr 56 z 7 marca w artykule pt. "Dymisja prezesa Quandta. Nie tylko trudny charakter" podano, że koszty kampanii promocyjnej Banku Przemysłowo-Handlowego SA wynosiły 52 mld starych zł (47 mld plus powiększenie w ostatniej chwili o 5 mld) . W rzeczywistości budżet ten i koszty były prawie dwukrotnie niższe. Kampania ta nie należała do drogich, a okazała się efektywna, gdyż osiągnięto cel promocji.

Wartykule, pomijając już inne nieścisłości, przekręcone zostało także nazwisko zawieszonego członka zarządu banku. Jest to pani Halina Pawłowska, a nie Pawłowicz.

Z poważaniem

Andrzej Charlemagne, rzecznik prasowy BPH

Brak okładki

Wydanie: 423

Spis treści
Zamów abonament