Samolot odleciał, wycieczki nie było
Kto powinien zawiadomić klientów o zmianie godziny wylotu samolotu? Do kogo powinni się zgłosić, gdy po przyjeździe na lotnisko okazuje się, że samolot już odleciał?
Na takie pytania próbują sobie odpowiedzieć klienci łódzkiego biura podróży Cacadu, będącego agentem firmy Exim Tours.
W połowie września mieli udać się na tygodniowy urlop do Tunezji. Ich wyjazd nie doszedł jednak do skutku, bo po przyjeździe na lotnisko okazało się, że samolot już odleciał, z resztą pasażerów, choć planowany wylot był o godz. 12, a organizator miał informować pasażerów niezwłocznie o wszelkich zmianach.
- Zazwyczaj obowiązek poinformowania klientów o zmianach godzin wylotu lub wyjazdu spoczywa na agencie, czyli firmie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta