Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samolot odleciał, wycieczki nie było

05 grudnia 2003 | Moje Podróże | KB

Samolot odleciał, wycieczki nie było

Kto powinien zawiadomić klientów o zmianie godziny wylotu samolotu? Do kogo powinni się zgłosić, gdy po przyjeździe na lotnisko okazuje się, że samolot już odleciał?

Na takie pytania próbują sobie odpowiedzieć klienci łódzkiego biura podróży Cacadu, będącego agentem firmy Exim Tours.

W połowie września mieli udać się na tygodniowy urlop do Tunezji. Ich wyjazd nie doszedł jednak do skutku, bo po przyjeździe na lotnisko okazało się, że samolot już odleciał, z resztą pasażerów, choć planowany wylot był o godz. 12, a organizator miał informować pasażerów niezwłocznie o wszelkich zmianach.

- Zazwyczaj obowiązek poinformowania klientów o zmianach godzin wylotu lub wyjazdu spoczywa na agencie, czyli firmie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3094

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament