Mówią o targach
ADAM BORKOWSKI
DYREKTOR GENERALNY VALEO SERVICE EASTERN EUROPE (ORYGINALNE CZĘŚCI ZAMIENNE)
Nasza firma ma wielopoziomową perspektywę: z jednej strony koncern Valeo prezentuje swoje wyroby co roku, na przemian w Paryżu i we Frankfurcie, z drugiej założyliśmy, że będziemy pokazywać w Polsce swoją ofertę raz na dwa lata na dużych targach ogólnopolskich.
Wydaje się, że właśnie w tym kierunku zmierza rynek motoryzacyjny - nowe modele samochodów pojawiają się zazwyczaj w zbliżonym cyklu. Wyszliśmy z założenia, że najlepiej zainwestować w dobrze przygotowane stoisko raz na dwa lata i pokazać innowacyjne produkty. Poza tym koszty targów stanowią ważną pozycję w budżecie promocyjnym.
W zamian impreza targowa pozwala zademonstrować działanie konkretnych urządzeń czy szczegółowo wyjaśnić zalety naszych usług dodatkowych, np. rozwiązań marketingowych. Traktujemy targi jako spotkanie profesjonalistów, przedsięwzięcie B2B. I chociaż zazwyczaj kalendarz takich imprez jest znany w branży, to promocji nigdy dość.
JAN TULIKOWSKI
WŁAŚCICIEL FIRMY ELFO (PROFESJONALNE OśWIETLENIE DLA STUDIÓW FOTOGRAFICZNYCH, TV I WIDEO)
W Polsce wystawiamy się dwa razy w roku - w Łodzi i w Międzyzdrojach. Poza tym pokazujemy się na potężnych targach "Photokina" w Kolonii, dzięki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta