Najlepsze źródło informacji o rynku
RAFAŁ JANOWICZ
PREZES PENTOR - POZNAŃ, INSTYTUT BADANIA OPINII I RYNKU
Badania prowadzone w różnych krajach dowodzą, że dla dużej części wystawców targowych jedną z ważniejszych korzyści jest uzyskiwanie wiedzy na temat rynku. Z kolei z badań przeprowadzonych przez Pentor - Poznań wynika, że 78 proc. wystawców targowych za jeden z ważnych celów uważa "wymianę i pozyskanie informacji" o klientach, konkurentach itp. Natomiast 70 proc. deklaruje, że wykorzystuje targi do "rozpoznawania życzeń klientów".
Myśląc o efektywnym wykorzystaniu targów jako narzędzia marketingu, warto więc nie tylko zbudować ciekawą ekspozycję, zaplanować ciekawe "eventy" zachęcające do jej odwiedzenia, ale również przygotować precyzyjny plan pozyskiwania informacji w trakcie targów. Doświadczenia wielu firm uczą, że targi mogą być znakomitym miejscem prowadzenia badań pomocnych w pracy nad produktem, wizerunkiem marki, relacjami z dostawcami itd.
Stoiska często odwiedzają ludzie, których trudno spotkać w innych warunkach. Stwarza to niepowtarzalną okazję nie tylko do zaprezentowania im swojej oferty, ale zbadania, jak ją oceniają, jakich zmian w niej oczekują. Najczęściej służą temu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta