Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najlepsze źródło informacji o rynku

15 grudnia 2003 | Rzeczpospolita poleca | RJ

Najlepsze źródło informacji o rynku

RAFAŁ JANOWICZ

PREZES PENTOR - POZNAŃ, INSTYTUT BADANIA OPINII I RYNKU

Badania prowadzone w różnych krajach dowodzą, że dla dużej części wystawców targowych jedną z ważniejszych korzyści jest uzyskiwanie wiedzy na temat rynku. Z kolei z badań przeprowadzonych przez Pentor - Poznań wynika, że 78 proc. wystawców targowych za jeden z ważnych celów uważa "wymianę i pozyskanie informacji" o klientach, konkurentach itp. Natomiast 70 proc. deklaruje, że wykorzystuje targi do "rozpoznawania życzeń klientów".

Myśląc o efektywnym wykorzystaniu targów jako narzędzia marketingu, warto więc nie tylko zbudować ciekawą ekspozycję, zaplanować ciekawe "eventy" zachęcające do jej odwiedzenia, ale również przygotować precyzyjny plan pozyskiwania informacji w trakcie targów. Doświadczenia wielu firm uczą, że targi mogą być znakomitym miejscem prowadzenia badań pomocnych w pracy nad produktem, wizerunkiem marki, relacjami z dostawcami itd.

Stoiska często odwiedzają ludzie, których trudno spotkać w innych warunkach. Stwarza to niepowtarzalną okazję nie tylko do zaprezentowania im swojej oferty, ale zbadania, jak ją oceniają, jakich zmian w niej oczekują. Najczęściej służą temu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3102

Spis treści

Nauka i Technika

Zamów abonament