Edukacja targowa to konieczność
PROF. DR HAB. HENRYK MRUK
KATEDRA STRATEGII MARKETINGOWYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W POZNANIU, KIEROWNIK PODYPLOMOWEGO STUDIUM KOMUNIKACJI I PROMOCJI W BIZNESIE
Targi się zmieniają. Taka jest logika biznesu - rynek i rzeczywistość gospodarcza wymuszają nieustanne zmiany. Stąd konieczność ustawicznego kształcenia się i doskonalenia umiejętności. Dziś jest już oczywiste, że jednym z najważniejszych czynników, od których zależy pozycja, rozwój i sukces firmy, jest komunikacja, czyli umiejętność profesjonalnego kontaktowania się z rynkiem. I zrozumienie rynku.
A...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta