Limuzyna marketingu XXI wieku
Limuzyna marketingu XXI wieku
Targi, zwłaszcza wsparte przez Internet, to obecnie najbardziej skuteczny i efektywny instrument marketingu bezpośredniego oraz wspierania sprzedaży - wynika z badań rynkowych. Dane Polskiej Korporacji Targowej wskazują, że w najbliższych latach można liczyć na dynamiczny rozwój polskiego rynku targowego.
Nie bez powodu targi nazywane są ostatnio limuzyną marketingu XXI wieku. W ostatnich latach imprezy te, w unowocześnionym kształcie i wzbogaconej formie, stają się najskuteczniejszym narzędziem promocji i reklamy w światowej gospodarce. W czasach gdy interesy prowadzi się głównie przez telefon i Internet, osobisty kontakt ludzi, do czego okazję stwarzają właśnie targi, staje się szczególnie ważny. O tym, jakie znaczenie ma dla firm ta forma marketingu, świadczy m.in. fakt, że w ciągu roku w krajowych i międzynarodowych targach bierze udział około 24 tys. polskich przedsiębiorstw.
Stawka na profesjonalizm
W PRL targi były domeną państwowych zmonopolizowanych central handlu zagranicznego oraz państwowych fabryk czy spółdzielni. Rzemiosło i drobna wytwórczość stanowiły w tych prezentacjach margines. W latach 90. uczestnikami imprez targowych stały się małe i średnie przedsiębiorstwa. W okresie transformacji ustrojowej prywatni przedsiębiorcy, właściciele nawet niewielkich firm, szybko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta