Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nieznana przyszłość polskiej furgonetki

15 grudnia 2003 | Ekonomia | JG NA
źródło: Fotoarchiwum

Motoryzacja Po sprzedaży praw do lublina 3

Nieznana przyszłość polskiej furgonetki

Honkery sprawdzają się w energetyce jako wozy pogotowia

FOT. MACIEJ KACZANOWSKI

Kiedy we wrześniu przetarg na prawa produkcji i sprzedaży lublina 3 wygrało nieznane konsorcjum Intrall, Andoria-Mot liczyła się z możliwością zaprzestania wytwarzania tego auta już w listopadzie. Tak się jednak nie stało. Taśmę w byłej Daewoo Motor Poland nadal opuszczają lubliny i honkery, a na I kwartał 2004 r. zbierane są zamówienia i kupowane komponenty.

Rosyjsko-brytyjski Intrall powstał na krótko przed terminem składania ofert. Umowę z syndykiem ma podpisać w końcu stycznia przyszłego roku. Członkami konsorcjum są: rosyjski wytwórca ciężarówek Kamaz, Chimex - rosyjski producent silników okrętowych, i International Truck Alliance - kapitał brytyjski działający w Ameryce Południowej.

Nadzieje

Nabywcy deklarują, że - poza linią produkcyjną - zainwestują również w lubelski ośrodek badawczo-rozwojowy (ok. 10 mln dolarów). Miałby on na początek opracować eksportowe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3102

Spis treści

Nauka i Technika

Zamów abonament