Nieznana przyszłość polskiej furgonetki
Nieznana przyszłość polskiej furgonetki
Honkery sprawdzają się w energetyce jako wozy pogotowia
FOT. MACIEJ KACZANOWSKI
Kiedy we wrześniu przetarg na prawa produkcji i sprzedaży lublina 3 wygrało nieznane konsorcjum Intrall, Andoria-Mot liczyła się z możliwością zaprzestania wytwarzania tego auta już w listopadzie. Tak się jednak nie stało. Taśmę w byłej Daewoo Motor Poland nadal opuszczają lubliny i honkery, a na I kwartał 2004 r. zbierane są zamówienia i kupowane komponenty.
Rosyjsko-brytyjski Intrall powstał na krótko przed terminem składania ofert. Umowę z syndykiem ma podpisać w końcu stycznia przyszłego roku. Członkami konsorcjum są: rosyjski wytwórca ciężarówek Kamaz, Chimex - rosyjski producent silników okrętowych, i International Truck Alliance - kapitał brytyjski działający w Ameryce Południowej.
Nadzieje
Nabywcy deklarują, że - poza linią produkcyjną - zainwestują również w lubelski ośrodek badawczo-rozwojowy (ok. 10 mln dolarów). Miałby on na początek opracować eksportowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
