Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poprawianie wizerunku błękitnej linii

24 grudnia 2003 | Ekonomia | NT

Telekomunikacja

TP SA

Poprawianie wizerunku błękitnej linii

W styczniu 2004 r. tematem serii reklamowych spotów telewizyjnych z udziałem Krystyny Czubówny będzie działanie błękitnej linii Telekomunikacji Polskiej SA. TP SA przyzna się do kłopotów z infolinią i przeprosi klientów za niedogodności. Z badań wynika, że 55 proc. klientów po złych doświadczenia z tzw. call center, a takim jest BL, gotowa jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3110

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament