Liderami Millennium i PKO BP
Liderami Millennium i PKO BP
W 2003 roku banki oraz instytucje finansowe z nimi współpracujące wydały na reklamę 236 mln zł - 6 proc. więcej niż rok wcześniej i niespełna 1 proc. mniej niż w rekordowym roku 2001. Zdecydowanie najwięcej pieniędzy na cele reklamowe przeznaczyły Bank Millennium oraz PKO BP.
W roku 2003 wydatki banków na reklamę po spadku w roku 2002 znowu wzrosły - wynika z danych przekazanych nam przez firmę Expert Monitor. Banki wydały na ten cel - razem ze współpracującymi z nimi instytucjami - 236 mln zł (według cenników, czyli bez uwzględniania rabatów, które wynoszą nawet 50 proc.). Było to ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej.
Październik miesiącem wydawania
Na pozycji lidera utrzymuje się od 2002 roku Bank Millenium mający niemal jedenastoprocentowy udział w wydatkach całej branży. Wicelider roku 2002 - Raiffeisen Bank - spadł aż na dwunaste miejsce wskutek trzykrotnej redukcji wydatków w stosunku do roku 2002. Jego miejsce zajął PKO BP,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta