Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liderami Millennium i PKO BP

28 lutego 2004 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Banki Wydatki na reklamę w 2003 roku

Liderami Millennium i PKO BP

W 2003 roku banki oraz instytucje finansowe z nimi współpracujące wydały na reklamę 236 mln zł - 6 proc. więcej niż rok wcześniej i niespełna 1 proc. mniej niż w rekordowym roku 2001. Zdecydowanie najwięcej pieniędzy na cele reklamowe przeznaczyły Bank Millennium oraz PKO BP.

W roku 2003 wydatki banków na reklamę po spadku w roku 2002 znowu wzrosły - wynika z danych przekazanych nam przez firmę Expert Monitor. Banki wydały na ten cel - razem ze współpracującymi z nimi instytucjami - 236 mln zł (według cenników, czyli bez uwzględniania rabatów, które wynoszą nawet 50 proc.). Było to ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Październik miesiącem wydawania

Na pozycji lidera utrzymuje się od 2002 roku Bank Millenium mający niemal jedenastoprocentowy udział w wydatkach całej branży. Wicelider roku 2002 - Raiffeisen Bank - spadł aż na dwunaste miejsce wskutek trzykrotnej redukcji wydatków w stosunku do roku 2002. Jego miejsce zajął PKO BP,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3164

Spis treści
Zamów abonament