Reputacja
ANDRZEJ K. KOŹMIŃSKI
Reputacja
Nadszarpnięta reputacja może przeszkodzić nie tylko w małżeństwie i w karierze politycznej, ale także, a może nawet przede wszystkim, w biznesie. Świadomość tego zagrożenia staje się coraz bardziej powszechna. W sondażu przeprowadzonym ad hoc wśród 1500 uczestników ostatniego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos aż jedna czwarta wskazała na reputację i wiarygodność marki, jako na najważniejszy czynnik sukcesu firmy. Osiąganie przez nią zysku uzyskało sporo mniej wskazań: za najważniejszy czynnik uznało go poniżej jednej piątej respondentów. Są to wyniki o tyle znamienne, że bywalców forum w Davos bez przesady można uznać za światową elitę biznesu, gospodarki i finansów.
Natychmiastową odpowiedzią na zapotrzebowanie wynikające z tego przekonania jest coraz bogatsza oferta seminariów, szkoleń, kursów i konferencji na temat Corporate Social Responsibility (społecznej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta