Niska cena, dobra skuteczność
Reklama wewnętrzna szansą dla małych firm
Niska cena, dobra skuteczność
- Kto przeprowadzi kampanię reklamową - wybrane oferty
- Zdaniem ekspertów
- Opinie klientów
Dla reklamy wewnętrznej (ang. indoor) charakterystyczne jest miejsce umieszczania nośników. Są to mianowicie wnętrza budynków, odwiedzane przez dużą liczbę osób, na przykład przychodnie, szpitale, szkoły, puby, kawiarnie, restauracje, kluby, poczta, dworce, baseny, kluby fitness, a także typowe punkty sprzedaży, jak stacje benzynowe, apteki czy hipermarkety.
Najpopularniejszym nośnikiem są plakaty, które wkłada się do specjalnych ramek. Poza tym dość często w tego typu reklamie spotyka się naklejki, ulotki, stojaki wolno stojące, próbki i gadżety, tablice informacyjne. Zaczynają pojawiać się również nowoczesne formy, m.in. tablice elektroniczne i monitory LCD, na których wyświetlane są animacje reklamowe.
DLACZEGO AKURAT TA FORMA
W miejscu, gdzie umieszczane są reklamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)