Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niska cena, dobra skuteczność

15 października 2004 | Dobra firma | WK

SERWIS

Reklama wewnętrzna szansą dla małych firm

Niska cena, dobra skuteczność

  • Kto przeprowadzi kampanię reklamową - wybrane oferty
  • Zdaniem ekspertów
  • Opinie klientów
Wielu przedsiębiorcom reklama kojarzy się przede wszystkim z dużym wydatkiem i dlatego nawet nie próbują z niej korzystać. W przypadku reklamy wewnętrznej wcale nie musi tak być. Skuteczna kampania, skierowana do określonej grupy odbiorców, kosztuje kilka tysięcy złotych.

Dla reklamy wewnętrznej (ang. indoor) charakterystyczne jest miejsce umieszczania nośników. Są to mianowicie wnętrza budynków, odwiedzane przez dużą liczbę osób, na przykład przychodnie, szpitale, szkoły, puby, kawiarnie, restauracje, kluby, poczta, dworce, baseny, kluby fitness, a także typowe punkty sprzedaży, jak stacje benzynowe, apteki czy hipermarkety.

Najpopularniejszym nośnikiem są plakaty, które wkłada się do specjalnych ramek. Poza tym dość często w tego typu reklamie spotyka się naklejki, ulotki, stojaki wolno stojące, próbki i gadżety, tablice informacyjne. Zaczynają pojawiać się również nowoczesne formy, m.in. tablice elektroniczne i monitory LCD, na których wyświetlane są animacje reklamowe.

DLACZEGO AKURAT TA FORMA

W miejscu, gdzie umieszczane są reklamy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3357

Spis treści
Zamów abonament