Szkło i tworzywa sztuczne znakiem czasu
Międzynarodowy Salon Techniki Pakowania i Logistyki Taropak 2004 r.
Szkło i tworzywa sztuczne znakiem czasu
Specjalny pokaz, który umożliwiał zainteresowanym zapoznanie się z możliwościami technicznymi wózków widłowych
fot. DANA PUCIŁOWSKA
Dawniej opakowania służyły jedynie zabezpieczeniu towaru i umożliwiały jego wygodny transport. Estetyka i wzornictwo nie miały wtedy większego znaczenia. Z czasem opakowania zaczęły promować produkty. Teraz są również reklamą marki firmy. Ostatnio producenci i odbiorcy opakowań mogli zapoznać się nowościami na poznańskich targach Taropak.
We wrześniu producenci opakowań zaprezentowali swoje najnowsze propozycje na Międzynarodowym Salonie Techniki Pakowania i Logistyki Taropak w Poznaniu. To największe tej branży w Europie Środkowej i Wschodniej. - Ożywienie gospodarcze i otwarcie Polski na europejskie rynki zbytu spowodowało, że coraz więcej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
