Idea Targi Plus: dużo więcej niż ekspozycja
Na nowoczesnych targach organizatorzy i wystawcy robią wszystko, żeby zwiedzający byli zadowoleni
fot. TOMASZ CIESIELSKI
Jeszcze kilka lat temu wiele z wydarzeń targowych w Polsce było organizowanych po amatorsku. Dzisiaj większość z nich to profesjonalne targi, takie jak od lat organizowane są od lat w Europie Zachodniej. Czy więc organizator może zaoferować wystawcom coś więcej niż targi? Może - odpowiadają Międzynarodowe Targi Poznańskie. Może sprawić, że o wystawcach będzie głośno jeszcze długo po opuszczeniu targowych hal.
- Proponujemy naszym wystawcom pewien pakiet korzyści, którego nie otrzymają w żadnym innym centrum targowym. Nazwaliśmy go Targi Plus - mówi Sebastian Szczęsny z Międzynarodowych Targów Poznańskich. - A więc targi plus specjalnie dobrana publiczność, plus telewizja biznesowa, plus wyjątkowe zainteresowanie mediów, plus matchmaking. Wreszcie plus Internet, czasami błędnie przeciwstawiany targom - dodaje.
- W Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej, gdy kraj był zamknięty na świat, wizyta na poznańskich targach była dla Polaków w pewnym sensie wizytą bez paszportu za granicą - mówi Sebastian Szczęsny. Nic dziwnego, że w tamtym odległym czasie większość zwiedzających przychodziła z ciekawości, żeby zobaczyć na przykład sprzęt techniczny z Zachodu, a ważne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
