Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pośpiech na ostatniej prostej

15 października 2004 | Warszawa | KM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Stołeczni urzędnicy nadrabiają zaległości w staraniach o środki z UE na metro, tramwaje i parkingi

Pośpiech na ostatniej prostej

Stacja Park Kaskada. Urzędnicy chcą zmienić jej nazwę na Słodowiec

Stacja Wawrzyszew z dwoma wejściami prowadzącymi na perony

Perony na stacji Bielany

Stacja metra Młociny połączona z pętlą tramwajową, autobusową, parkingiem i Trasą Mostu Północnego

Warszawa w końcu jest gotowa do podjęcia starań o ponad 100 mln euro z Brukseli na dokończenie pierwszej linii metra, budowę węzła komunikacyjnego na Młocinach, przejścia podziemnego przy stacji Dworzec Gdański i garaży Park & Ride. Jeśli stolicy, opóźnionej w walce o unijne środki, uda się pokonać w "dogrywce" inne polskie miasta, metro dojedzie na Młociny pod koniec 2007 roku.

Władze stolicy zaprezentowały wczoraj długo oczekiwane wnioski o unijne dotacje. Kilkadziesiąt grubych segregatorów ustawiono w rzędach na stołach i podłodze sali konferencyjnej w pałacu Branickich. Za stołem zasiadł prezydent miasta Lech Kaczyński. Odpowiedzialny za stołeczne wnioski dyrektor Witold Słowik wskazywał dziennikarzom szczegółowo opisane i ponumerowane wnioski.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3357

Spis treści
Zamów abonament