Powrót koniunktury
Powrót koniunktury
To wprawdzie jeszcze nie boom, ale już wyraźnie widać poprawę koniunktury w reklamie zewnętrznej. Największe firmy tej branży po trzech kwartałach tego roku zarobiły 277,8 mln zł - 20 proc. więcej niż rok wcześniej.
W poprawie tegorocznych wyników firmom reklamy zewnętrznej (outdoor) pomogło przywrócenie możliwości reklamy piwa i gigantyczna kampania przy wprowadzeniu na rynek marki Heyah wiosną 2004 r. - Nigdy wcześniej nie było tak dużego jednorazowego wydatku. Przy wprowadzaniu Heyah wykorzystano nie tylko billboardy, ale wszystkie nośniki reklamy zewnętrznej. Ta kampania zmobilizowała do reklamy pozostałych operatorów telefonii komórkowej - ocenia Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
