Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powrót koniunktury

25 października 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Reklama zewnętrzna 20-procentowy wzrost wpływów po trzech kwartałach

Powrót koniunktury

To wprawdzie jeszcze nie boom, ale już wyraźnie widać poprawę koniunktury w reklamie zewnętrznej. Największe firmy tej branży po trzech kwartałach tego roku zarobiły 277,8 mln zł - 20 proc. więcej niż rok wcześniej.

W poprawie tegorocznych wyników firmom reklamy zewnętrznej (outdoor) pomogło przywrócenie możliwości reklamy piwa i gigantyczna kampania przy wprowadzeniu na rynek marki Heyah wiosną 2004 r. - Nigdy wcześniej nie było tak dużego jednorazowego wydatku. Przy wprowadzaniu Heyah wykorzystano nie tylko billboardy, ale wszystkie nośniki reklamy zewnętrznej. Ta kampania zmobilizowała do reklamy pozostałych operatorów telefonii komórkowej - ocenia Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3365

Spis treści
Zamów abonament