Obiecuję, że to zmienimy
Obiecuję, że to zmienimy
(c) PIOTR KOWALCZYK
Telewizyjne polowanie na dzieci
Śmiejące się żelki i pożywne batoniki każdego dnia wabią najmłodszych tuż przed dobranocką. Reklam adresowanych do dzieci jest coraz więcej - alarmowaliśmy w tekście "Telewizyjne polowanie na dzieci" ("Rz" z 19.10). W ostatnim roku liczba reklam dziecięcych w telewizjach wzrosła o ponad jedną trzecią. W dodatku od kilku tygodni programy dla najmłodszych w telewizji publicznej są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
