Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obiecuję, że to zmienimy

25 października 2004 | Kraj | EK
źródło: Nieznane

Rozmowa z Janem Dworakiem, prezesem Telewizji Polskiej, o reklamach skierowanych do dzieci

Obiecuję, że to zmienimy

(c) PIOTR KOWALCZYK

Telewizyjne polowanie na dzieci

Śmiejące się żelki i pożywne batoniki każdego dnia wabią najmłodszych tuż przed dobranocką. Reklam adresowanych do dzieci jest coraz więcej - alarmowaliśmy w tekście "Telewizyjne polowanie na dzieci" ("Rz" z 19.10). W ostatnim roku liczba reklam dziecięcych w telewizjach wzrosła o ponad jedną trzecią. W dodatku od kilku tygodni programy dla najmłodszych w telewizji publicznej są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3365

Spis treści
Zamów abonament