Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Limuzyna marketingu

17 listopada 2004 | Rzecz o... | Nm
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Targi Kielce: Zagraniczni wystawcy z wszystkich kontynentów - Ponad 100 tysięcy gości rocznie - Wyspecjalizowana grupa profesjonalnych zwiedzających - 7 milionów złotych przeznaczone w tym roku na inwestycje

Limuzyna marketingu

(c) TARGI KIELCE

Przez pawilon Targów Kielce przewija się rocznie ponad 100 tysięcy gości

(c) TARGI KIELCE

Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego

(c) DARIUSZ GACEK/FOTOREPORTER. PL

SACROEXPO

(c) DARIUSZ GACEK/FOTOREPORTER. PL

AGROTECH

(c) DARIUSZ GACEK/FOTOREPORTER. PL

Targi od dawna nie są tylko miejscem wymiany towarów. Nie ma już na nich miejsca na archaiczne formy prezentacji produktów i usług. Obecnie to forum prezentacji przedsiębiorstw i produktów z jednoczesnym, aktywnym uczestnictwem w tej prezentacji klienta. Targi - to limuzyna marketingu XXI wieku, dzięki formule bezpośredniego spotkań wystawców i klientów. Producentom daje to możliwość kontaktu z odbiorcami obecnymi i potencjalnymi, pozwala odnowić dawne kontakty. To na targach producent ma możliwość profesjonalnej prezentacji produktu, dzięki czemu potencjalny kontrahent od razu, na miejscu ma szansę wypytać wytwórcę i przekazać mu swoją opinię.

By...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3383

Spis treści
Zamów abonament