Limuzyna marketingu
Limuzyna marketingu
(c) TARGI KIELCE
Przez pawilon Targów Kielce przewija się rocznie ponad 100 tysięcy gości
(c) TARGI KIELCE
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego
(c) DARIUSZ GACEK/FOTOREPORTER. PL
SACROEXPO
(c) DARIUSZ GACEK/FOTOREPORTER. PL
AGROTECH
(c) DARIUSZ GACEK/FOTOREPORTER. PL
Targi od dawna nie są tylko miejscem wymiany towarów. Nie ma już na nich miejsca na archaiczne formy prezentacji produktów i usług. Obecnie to forum prezentacji przedsiębiorstw i produktów z jednoczesnym, aktywnym uczestnictwem w tej prezentacji klienta. Targi - to limuzyna marketingu XXI wieku, dzięki formule bezpośredniego spotkań wystawców i klientów. Producentom daje to możliwość kontaktu z odbiorcami obecnymi i potencjalnymi, pozwala odnowić dawne kontakty. To na targach producent ma możliwość profesjonalnej prezentacji produktu, dzięki czemu potencjalny kontrahent od razu, na miejscu ma szansę wypytać wytwórcę i przekazać mu swoją opinię.
By...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta