Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprawdź, ile tracisz na reklamie

17 listopada 2004 | Prawo | AG

Podatki Zbliża się okres największych wydatków marketingowych, firmy zapominają jednak przy tym o dodatkowych kosztach

Sprawdź, ile tracisz na reklamie

Zbliżający się koniec roku jest okresem, w którym firmy szczególnie dużo wydają na reklamę. Więcej osób ogląda telewizję, w sklepach przybywa klientów, a w zakładach pracy wydawane są paczki świąteczne. Niestety, zwykle przy ustalaniu budżetu na te cele pomija się skutki podatkowe, a mogą być one dla firmy nieprzyjemnym zaskoczeniem.

To, że wydatki na reprezentację i reklamę wiążą się z podatkami, wydaje się oczywiste. W praktyce przedsiębiorstwa analizują jednak tylko rzeczywiste wydatki, np. na wydrukowanie ulotek czy produkcję rozdawanych kalendarzy, szklanek, batonów itd. Pomijają natomiast związany z nimi VAT, CIT i PIT. Co więcej, tylko niewielu skorzystało dotychczas z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3383

Spis treści
Zamów abonament