Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Supermarket nie tylko dla Agory

17 listopada 2004 | Prawo | DF

Znaki towarowe Pewne nazwy nie mogą być zmonopolizowane

Supermarket nie tylko dla Agory

Agorze SA nie udało się zarejestrować na swoją rzecz nazwy "Supermarket" dla dużej grupy towarów i usług, obejmującej m.in. dzienniki, reklamę, rozpowszechnianie programów radiowych i TV, badania rynku. Wczoraj Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił skargę spółki na odmowną decyzję prezesa Urzędu Patentowego.

Spółka, wydająca m.in. "Gazetę Wyborczą", powoływała się na fakt, iż od 1994 r. używa nazwy supermarket jako tytułu dodatku do "GW", już wcześniej zastrzeżonego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3383

Spis treści
Zamów abonament