Wymierne korzyści
Wymierne korzyści
fot. ANDRZEJ MŁYNARCZYK
Czy miasto zyskuje na obecności targów? Jeżeli są to duże targi, takie jak w Poznaniu czy Kielcach, na pewno. Wystarczy uświadomić sobie, że biznesmen wydaje na targach do sześciu razy więcej niż zwykły turysta. Jeśli przyjadą dziesiątki tysięcy biznesmenów - korzyści będą nie do przecenienia.
Targi są przede wszystkim instrumentem osobistej komunikacji marketingowej. Ich celem jest dostosowanie ofert do potrzeb, czyli sprzedaż - mówi Bogusław Zalewski, prezes Międzynarodowych Targów Poznańskich i jednocześnie prezes Polskiej Korporacji Targowej. - Targi nie są oknem na świat, to instrument, hale targowe to przestrzenie komunikacyjne, a organizator targów to podmiot, którego celem jest zaproszenie i zeswatanie odbiorców i dostawców w konkretnym segmencie gospodarki.
Zdaje sobie z tego sprawę coraz więcej przedsiębiorców, którzy chętnie odwiedzają targi i przyjeżdżają na nie z dobrze przemyślanymi planami. Te wizyty dostarczają im bowiem bezpośredniej wiedzy o ofercie rynkowej, tym szerszej, że wśród wystawców zwykle szereg firm zajmuje się podobną działalnością.
- Na targach firmy są reprezentowane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta