Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bilet zamiast karpia

24 grudnia 2004 | Warszawa | JL

Bilet zamiast karpia Multikino po raz trzeci zorganizowało świąteczną promocję pod hasłem "Oszczędź karpia, idź do kina!". Do końca roku bilety na wszystkie seanse, z wyjątkiem przedpremierowych pokazów "Aleksandra" Oliviera Stone'a, kosztują 13 złotych.

Akcja, w której dwa lata temu brały udział prawie wszystkie warszawskie multipleksy, teraz ma mniejszy zasięg. W 2003 roku zrezygnowała z niej sieć Cinema City. W tym - Silver Screen. Szkoda, bo w 2002 r. dzięki promocji w okresie świąt Bożego Narodzenia liczba widzów w całej Polsce wzrosła o 100 tys. - Ten pomysł miał ściągnąć do kin więcej widzów w martwym zazwyczaj okresie świątecznym. To dystrybutorzy zaczęli się z niego wycofywać - tłumaczy Roman Jarosz z Silver Screen. - W zeszłym roku bilet kosztował 10 złotych. Obniżenie ceny tylko do 13 zł nie satysfakcjonowało nas. Nie chcieliśmy godzić się na półśrodki.

Miejmy nadzieję, że przed następnymi świętami dystrybutorzy będą łaskawsi dla "Karpia".

J.LU.
Brak okładki

Wydanie: 3415

Spis treści
Zamów abonament