Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podrożeją usługi polskich przewoźników

05 stycznia 2005 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Konsekwencje wprowadzenia opłat za przejazd niemieckimi autostradami dla samochodów ciężarowych Podrożeją usługi polskich przewoźników Opłaty pobierane przez polskich przewoźników za transport towarów samochodami ciężarowymi przez Niemcy mogą niebawem wzrosnąć od 4 do 10 proc. Pracownik Federalnego Urzędu ds. Kontroli Transportu Towarowego BAG zatrzymuje ciężarówkę, która nie zapłaciła myta na autostradzie A10 koło Ludwigsfelde, we wschodnich Niemczech (c) AFP/MICHAEL URBAN

To efekt wprowadzenia od początku tego roku opłat za przejazd niemieckimi autostradami. Wzrost kosztów działalności firm transportowych spowoduje wzrost cen za ich usługi. Łącznie rodzimi przewoźnicy za przejazd autostradami w Niemczech zapłacą około 100 - 150 mln euro rocznie. Najmniejsze podwyżki zostaną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3423

Spis treści

Ekonomia

240 mln euro od Michelina
Atrakcyjny handel bronią
Auta z Chin w USA
Bertelsmann-Springer: decyzja w maju
Blisko przejęcia Impexmetalu
Brakuje informacji
CNPC nic nie wie
Cesky Telekom: dziewięciu chętnych
Chiny: fiskus zarobił
Cisza na giełdzie
Debiut pod koniec stycznia
Dobra inwestycja na jesień życia
Dolarowa przecena
Euroinflacja w grudniu
Euronext chce kupić MTS Group
Fabios na sprzedaż
Firmy na sprzedaż
Francja: ciągle zastój
Gwarancje dla holdingu
Instytucje finansowe chcą nowelizacji ustawy
Integracja albo śmierć
Inwestycja The Outlet Company
KOMENTARZ GIEŁDOWY
Kontrakt Budimeksu na Białorusi
Kontrakt Pesy
Kontrola w Marionnaud
LOT musi ciąć dalej
Lafarge: ofiary tsunami
Litwa: spór o lokomotywy
Masters : zmiany w radzie
Miało nie być redukcji
Mniej optymizmu pod koniec roku
Mniej saudyjskiej ropy
Mniej, niż zakładano
Na giełdę w 2006 roku
Na razie tylko do granicy
Najgorszy rok od zjednoczenia
Nie konkurujemy z bankami
Nowa polityka energetyczna
Nowe fundusze
Noworoczna korekta złotego
Nowy szef w VW
PZU: bez opóźnień na giełdę
Pasażerskie i towarowe osobno
Pięć wyroków w ubiegłym roku
Podrożeją usługi polskich przewoźników
Podwyżki, ale mniejsze niż rok temu
Polska na 41. miejscu
Polskie stanowisko ma poparcie w Internecie
Postęp jest zauważalny
Rząd szuka oszczędności
SKOK - system dobrych znajomych
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Spadki po rekordach
Spółka nie płaci dostawcom
Stopniowe oddawanie gazociągów
Szkody po tsunami: 2 - 5 mld euro
Tesco: do pracy na Wyspy
Trudna diagnoza
Upadłość Elektromontażu Warszawa
Urodzaj na rynku pierwotnym
Używane samochody: szkodzą czy nie?
VW traci w Chinach
Ważna jest elastyczność
Wolfensohn odchodzi
Wreszcie utrudnienie dla złodziei
Wzrost będzie wolniejszy
Zasta do Iraku
Zbieraj i zarabiaj albo płać kary
Zyski przyszłych emerytów
Łagodny wzrost
Łatwiej o fundusze UE
Zamów abonament