Walka o prestiż
GILLES PAUL: Po pierwsze, jest to spory segment rynku, po drugie, zapewnia nam odpowiedni wizerunek. Co ósme sprzedane w Europie auto jest pojazdem luksusowym, co odpowiada 1,7 mln aut. W siedemdziesięciu procentach należy on do producentów niemieckich. Widać wyraźnie, że vany i SUV są coraz popularniejsze nawet wśród tego typu aut, jednak sedany w 2003 roku stanowiły ponad połowę, w zeszłym nieco mniej. Aż dwie trzecie tych aut napędzane jest silnikami wysokoprężnymi.
Co do wizerunku, to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta