Poczta musi się unowocześnić
Poczta Polska ma przyjętą w 2002 roku strategię rozwoju, później znowelizowaną i w ubiegłym roku zaopiniowaną przez Radę Poczty. O tej strategii pozytywnie wypowiada się także minister, a zatem wszystkie organy władz czy Poczty Polskiej ją akceptują. Ważne jest, aby ta strategia była w tej chwili realizowana. W tym momencie uwaga jest skupiona przede wszystkim na reorganizacji Poczty Polskiej. Strategia składa się z kilku poziomów: zmian w handlu, zmian prawnych i organizacyjnych, w technologiach, na poziomie ludzkim i w zarządzaniu. W tej chwili skupiamy się na zmianach reorganizacyjnych, jako tych, które najszybciej trzeba...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta