Każdy klient jest ważny
PETER OLSON: Rozmawiamy z polskimi klientami na temat rozwoju sieci telefonii trzeciej generacji. Wizyty u klientów na całym świecie i rozmowy o ich potrzebach to jeden z elementów mojej pracy.
Jak z tej perspektywy wygląda polski rynek?Jest bardzo ciekawy. Duży i ciągle stosunkowo mało rozwinięty. Być może w przyszłym roku 80 procent Polaków będzie używało telefonów komórkowych, ale operatorzy wciąż są zorientowani głównie na świadczenie usług głosowych. Istnieją wielkie możliwości wzrostu usług opartych na transmisji danych. Ale to wymaga trochę czasu i zwiększenia liczby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta