Najdroższy Mercedes urósł
Auto ma teraz 5076 mm długości w wersji standardowej, natomiast wersja wydłużona 5206 mm. Rozstaw osi mierzy odpowiednio 3035 i 3165 mm. Obszerniejsze jest wnętrze i bagażnik (560 l pojemności).
Zawieszenie powietrzne trafi do każdego modelu, natomiast system stabilizacji nadwozia ABC oferowany będzie za dopłatą (za wyjątkiem wersji S 600). Dla nowej Klasy S przygotowano system automatycznego hamowania awaryjnego, aktywny tempomat i noktowizor. Z deski rozdzielczej zniknęły liczne guziki, zastąpione centralnym sterownikiem, znanym z aut BMW i Audi.
Najmniejszym silnikiem będzie benzynowa "szóstka" o pojemności 3,5 l i mocy 272 KM. Przygotowano także widlastą "ósemkę" o mocy 388 KM i 517-konny dwunastocylindrowy silnik. W ofercie znajdzie się też 231-konny diesel.
rp

![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
