Nowe zasady naboru pracowników
06 sierpnia 2005 | Prawo | BJ
SAMORZĄD TERYTORIALNY Nowe zasady naboru pracowników Pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym musi mieć co najmniej wykształcenie średnie, nie może być karany za umyślnie popełnione przestępstwo, a ponadto ma cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Znowelizowana 6 maja ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 122, poz. 1020) reguluje zasady naboru na stanowiska urzędnicze i kierownicze. Precyzuje też wymagania wobec pracowników samorządowych....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta