Wszystko na miejscu
Prezentujemy agencje: Gruppa 66
Wszystko na miejscu
Tylko kilku polskim agencjom udało się uzyskać dobrą pozycję na rynku reklamowym. Należy do nich Gruppa 66, firma, w którą zaangażowany jest wyłącznie polski kapitał. Do jej klientów należą m. in. Johnson & Johnson, Volvo i "Rzeczpospolita". W rankingu "Businessman Magazine" ze stycznia br. o rynku reklamy w Polsce agencja sklasyfikowana została na 22. pozycji. Przed nią znalazły się tylko 4 inne polskie agencje. W zeszłym roku osiągnęła obroty 3 milionów dolarów.
Gruppa 66 jest agencją typu full service, powstała w 1989 roku jako Studio 66 Advertising. Założył ją młody człowiek Tomasz Bałuk -- absolwent wydziału operatorskiego łódzkiej szkoły filmowej. Miał wówczas 23 lata. Do dziś jest on szefem Grupy 66 i do dziś średnia wieku pracowników nie przekracza 30 lat.
Pierwszym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta