Gdy masz kontrahentom i klientom coś ważnego do powiedzenia
Producent części samochodowych skonstruował nowy, rewelacyjny typ zderzaka. Chciałby, żeby dowiedzieli się o nim wytwórcy aut. Ale wysłanie im informacji, nawet z efektowną prezentacją na CD, może nie odnieść skutku, gdy przesyłka zostanie potraktowana jako jedna z wielu lub w ogóle nie zostanie zauważona. Lepiej zorganizować konferencję, by określonego dnia w jednym miejscu zgromadzić przedstawicieli firm samochodowych, ekspertów, użytkowników. Prawdopodobieństwo, że dostrzegą, docenią i zapamiętają walory rewelacyjnego zderzaka, znacznie wzrośnie.
Sytuacji, w jakich przydaje się konferencja, jest wiele. To dobry sposób na podtrzymanie wizerunku firmy, zaprezentowanie nowego produktu, pozyskanie klientów, poinformowanie o fuzji z innym przedsiębiorstwem, dotarcie do tzw. grupy docelowej odbiorców itp. Można ją zorganizować własnymi siłami, trzeba jednak liczyć się z trudnościami natury organizacyjnej i technicznej, ale też z pogranicza psychologii zbiorowej lub socjologii....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta