Same kursy to za mało
Rynek szkoleniowy prężnie się rozwija. Każdego roku pojawiają się nowe firmy. Od jednoosobowych, w których trener jest zarazem właścicielem, po kilkudziesięcioosobowe zespoły szkoleniowców, którym pomagają specjaliści od sprzedaży i marketingu.
Odbiorcy tych usług, czyli pracodawcy zamawiający szkolenia dla swych pracowników, mają więc spory wybór, z którego korzystają, stawiając przed firmami szkoleniowymi wysokie wymagania.
- Coraz częściej słyszymy pytania, co jeszcze, oprócz szkoleń, jesteśmy w stanie zaoferować, na co jeszcze, bez ponoszenia dodatkowo opłat, nasi klienci mogą liczyć - mówi Liliana Wieliczko, doradca klienta i trener z wrocławskiej firmy szkoleniowej Opta. Firma specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania i w szkoleniach sprzedażowych.
Przed i po szkoleniuFirmy szkoleniowe są dziś gotowe zaproponować klientom wiele dodatkowych usług....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta