Polacy wierzą obietnicom banków
14 grudnia 2005 | Ekonomia | AM
FINANSE Klienci chcą być dobrze poinformowani Polacy wierzą obietnicom banków Rynek usług finansowych w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych na świecie. Minęły czasy, gdy można było najwięcej zyskać dzięki obniżaniu cen produktów Podstawowym zadaniem banków jest troska o wyniki finansowe i interesy akcjonariuszy. Klienci są sposobem do realizacji tych celów. Leszek Czarnecki, prezes Getin Banku (c) RAFAŁ GUZ Badania Forrester Research prezentuje analityk firmy Cliff Condon (c) RAFAŁ GUZ W Polsce największe sukcesy odnoszą te instytucje finansowe, które wyspecjalizowały się w...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta